Дистанційне навчання 6 клас

Українська література (13.03)

Ярослав Стемах. Повість "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті, передані образним словом.


1. Записати цікаві факти з біографії Я. Стельмаха.

2.Прочитати повість.

3."Оживити" улюблений епізод. 

4.Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: valentinaischenko2014@gmail.com, або у спільну групу Viber.

Україська мова

Правопис прикметників. Тренувальні вправи. (12.03)

1. Скласти словниковий диктант з -н-, -нн- у прикметниках (по 12 слів);
2.Опрацювати таблицю "Написання -не- з прикметниками"

3. Виписати з повісти В. Нестайка "Тореадори з Васюківки" 10 речень, в яких вживається прикметник із -не-. Пояснити написання -не- (разом і окремо) з прикметниками.

Прикметники. Повторення, узагальнення та систематизація вивченого. (13.03)

1.Підготувати інформаційну картку "Написання складних прикметників разом і через дефіс" (за опорною таблицею)

2. Написати пояснювальний диктант (7 речень). Використати речення з прикметниками, в яких вживається -н-, -нн-.
3.Повторити параграф 31-36.

Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. (16.03.)

1.Переглянути презентацію



2.Опрацювати параграф 37

Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: valentinaischenko2014@gmail.com, або у спільну групу Viber.

Українська література (18.03)

Я. Стельмах. Повість "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків - головних героїв.

1. Переказувати ключові епізоди повісті, коментувати їх. 
2. Підібрати цитати для характеристики образів. 
3. Виконати завдання тесту-гри "Правильний порядок".

Результат пошуку зображень за запитом тестування до повісті митькозавр

(20.03)

Я. Стельмах. Повість "Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера". Уява, фантазія, романтичність у житті сучасної людини. Необхідність навчатися упродовж життя, здобувати досвід. Важливість збереження довкілля для сьогодення та майбутнього.
Результат пошуку зображень за запитом тестування до повісті митькозавр

1. Заповнити анкету героїв.
2. Підготувати повідомлення "Важливість збереження довкілля для сьогодення та майбутнього".


(25.03)

Розвиток мовлення. Написати листа літературному героєві. (За улюбленим твором).
1. Опрацюкати пам'ятку "Як писати лист літературному героєві".


Памятка для учня


Лист – передача на письмі особистих вражень і думок.
                   
                 Складові елементи листа:
1. звертання до адресата, вітання;
2. вступ, у якому засвідчити обізнаність із життям і творчістю письменника;
3. основна частина: висловлення власних вражень і думок про його твори;
4. закінчення, побажання й запитання до письменника.
5. підпис, місце написання.

Комунікативна мета художнього листа – емоційний вплив на адресата.
           
 Критерії оцінки художнього листа:
1) наявність всіх структурних елементів тексту (звертання, розповідь, побажання, підпис);
2) переконливість і емоційність мовлення;
3) доречність, доказовість цитат;
4) особисті відкриття, новаторство;
5) доброзичливість та повага до співбесідника;
6) емоційність та оптимізм.



Українська мова

(18.03) 

Числівники кількісні і порядкові

1. Опряцювати параграф 37 і таблицю
Результат пошуку зображень за запитом таблиця числівники кількісні і порядкові

2. Виконати впр. 419.

(19.03)

Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників.
1. Опрацювати параграф 37: ст. 186 і таблицю
Результат пошуку зображень за запитом таблиця числівники прості складні і складені

2. Виконати впр. 422.
3. Пройти тестування за посиланням.
https://learning.ua/mova/shostyi-klas/prosti-skladni-i-skladeni-chyslivnyky

(20.03)
Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень.

1. Перегляд відео "Природа рідного краю".



2. Опрацювання пам'ятки "Як писати твір-опис" (за посиланням):

https://zno.if.ua/?p=975

(23.03)

Відмінювання кількісних числівників. Буква Ь в кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.

1. Опрацювати параграф 38: ст. 189.
2. Розглянути таблицю "Відмінювання кількісних числівників".
Результат пошуку зображень за запитом відмінювання кількісних числівників таблиця

3. Провідміняти кілька числівників.

(25.03)

Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників.

1. Опрацювати параграф 38: с. 195.
2. Переглянути презентацію (за посиланням)
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-temi-vidminyuvannya-drobovih-i-zbirnih-chislivnikiv-23396.html
3. Виконати впр. 445.

 Українська література

08.04.2020
Леся Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. Повість "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9". Фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності. Робота над змістом твору. ТЛ:сюжет, його елементи

1. Прослуховування аудіокниги перейдіть за посиланням.
2.Робота з довідником ТЛ: вивчити: сюжет, його елементи.

10.04.2020

Леся Воронина.  Повість "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9".  Роль сім'ї у формуванні життєвих переконань людини. Стосунки між різними поколіннями в родині (дискусія).

1.Перечитати сторінки повісті: с.186-228
2.Письмово дати відповідь на питання: "Які ж стосунки між різними поколіннями в родині?"
3. Чим для вас є ваша родина?

15.04.2020

Леся Воронина.  Повість "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9". Головний герой твору Клим Джура - рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.

1. Скласти характеристику образу Клима, скориставшись опорною таблицею
2. Намалюйте ілюстрацію "Клим Джура - рятівник світу"

17.04.2020

Леся Воронина.  Повість "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9".  Виховання в собі рис сміливості, хооробрості, кмітливості, відповідальності, прогнозування можливих наслідків діяльності.

1.Перечитати сторінки повісті: с.186-228
2.Виписати з тексту цитати для характеритики головного героя, його друзів.

22.04.2020
Письмовий твір "Безсмерття і добро, вічність і краса - основа життя людини на землі" (за вивченими творами Л.Ворониної, В.Нестайка, Я.Стельмаха).

1.Опрацювати пам'ятку 
2. Переглянути структуру твору-роздуму
3. Написати твір-роздум (одна сторінка).

24.04.2020
Гумористичні твори. Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки).Роль гумору в житті українців.

1. Опрацювати підручник: с.233
2. Переглянути презентацію "Гумористичні твори"






3. Письмово дати відповідь на питання: "Яка роль гумору в житті українців?"



06.04.2020
Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з-тисячний.

11. Опрацювати параграф 39.
22.  Розглянути таблиці.


33.   Виконати вправу 456.

08.04.

Узгодження числівників з іменниками.
11. Опрацювати опорні таблиці.


  2.Виконати вправу 457.
   

 09.04.Правильне вживання числівників на позначення дати та часу.


11. Переглянути презентацію.

   
22. Повторити параграф 38.
33.Скласти словниковий диктант, використовуючи числівники на позначення дат і часу (11 прикладів).
   
   10.04.
Правопис числівників. Тренувальні вправи.
11.Повторити параграфи 38 – 39.
22.Переглянути відео.


33.  Скориставшись таблицями, записати, на ваш погляд, складні випадки правопису числівників.
44.Провідміняти числівники: сто двадцять третій, сімдесят, триста тридцять чотири. 


13.04.
Розвиток мовлення. Діалог. Складання й розігрування діалогу між учнями, яким доручено придбати для класу певну кількість квитків на виставу з використанням числівників у формах непрямих відмінків на позначення кількості та цін.

    1.Опрацювати памятку Як складати діалог.
2  2. Опрацювати зразки діалогу, прейдіть за посиланням 

    3.Повторити параграф 38-39.
   
   15.04.
Розвиток мовлення. Діалог. Складання й розігрування діалогу між учнями, яким доручено придбати для класу певну кількість квитків на виставу з використанням числівників у формах непрямих відмінків на позначення кількості та цін.

11.Самоконтроль “Чи все я знаю про діалог”.
22.Скласти діалог на задану тему, використовуючи числівники у формах непрямих відмінків на позначення кількості та цін.
   
   16.04

 Морфологічний розбір числівника. Повторення, узагальнення та систематизація вивченого.
1.     Опрацювати параграф 38: сторінка 461.
2.     Переглянути опорну схему.

3.     Підготувати інформаційну карткуРозбір числівника.

   17.04
 Морфологічний розбір числівника. Повторення, узагальнення та систематизація вивченого.
11.Повторити параграф 37-39.
22.Виконати вправу 425. Виписати 2 числівника і розібрати їх як частину мови.
3

   22.04.
   Контрольна робота “Морфологія. Орфографія. Числівник”.

 1.  Тестові завдання.  Перейдіть за посиланням

     
    23.04
   Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

11. Опрацювати параграф 40.
22.Переглянути презентацію.

   
33.Виписати із повісті В.Нестайка “Тореадори з Васюківки” 10 речень. Підкреслити в них займенники.


24.04

Розряди знаменників за значенням. Особові займенники, їх відмінювання. Приставний н у формах особових займенників. Зворотній займенник себе, його відмінювання.

11.Переглянути опорні схеми .



22.Опрацювати таблицю “Розряди займенників за значенням”.
   


33.Виконати вправу 456, вказати розряд займенників.


27.04.2020
Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: “У чому полягає гідність людини”.

11.   Опрацювати памяткуЯк писати твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі .



22.   Повторити параграф 41.
33.Написати чорновий варіант роботи.

29.04.2020


Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: “У чому полягає гідність людини”.
11.  Написати твір “У чому полягає гідність людини”.
22.Ввести в текст особові та зворотний займенники.

   30.04.2020
   Питальні та відносні займенники, їх відмінювання.


11.Перегляд презентації.


22.Опрацювання підручника: параграф 42.
33.Виконати вправу 482: виділити питальні й відносні займенники.

   04.05.2020
   Неозначені займенники, їх відмінювання. Написання разом і через дефіс неозначених займенників.

11.  Опрацювання опорних таблиць.
    


22.Робота з підручником: параграф 43.
33.Виконати вправу 490, підкресливши неозначені займенники.

   06.05.2020
   Присвійні, вказівні й означальні займенники, їх відмінювання.

11.Переглянути презентацію.
    
22.Опрацювати параграфи: 44, 45.
33.Прочитати виразно вірш (сторінка 225, вправа 507); виділити вказівні та означальні займенники. З трьома займенниками скласти речення (і вірш, і 3 речення записати).
   
   07.05.2020
   Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників.

11.Опрацювати опорні таблиці.
   



  2.Вивчити параграф 43.
33.Виконати вправу 481, виділивши заперечні займенники.
   
   08.05.2020
   Правопис займенників. Тренувальні вправи
   1. Відеоскрайбінг "Займенник"



22.Написати попереджувальний диктант (8 речень самостійно дібрати). Використати розряди займенників за значенням. 
   
   Українська література (27.04.-11.05)
   
   29.04.2020

   Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет. Викривальна і навчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.Щука. ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.

1.     Огляд презентації.


2.     Виразне читання байки “Щука.
3.     Робота із довідником ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль. (Вивчити).
4.      Байку “Щука” вивчити напамять.

   01.05.2020
   Леонід Глібов. “Муха і Бджола”, “Жаба і Віл”. Читання і коментування прихованого змісту байок Л.Глібова.

1.     Прослуховування аудіокниги.


2.      Виразне читання байок.
3.     Виписати з байки “Муха і Бджола” слова із зменшувально-пестливими суфіксами.
    06.05.2020
    Степан Руданський. Про письменника. Співомовки С.Руданського – унікальне явище у світовому письменстві. Добре торгувалось. Висміювання моральних вад, негативних рис характеру. Авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості.
   ТЛ:  гумореска, співомовка.

11.Перегляд презентації.

  
32.Виконання тестових завдань: ст. 245, підручник.
43.Вивчити ТЛ: гумореска, співомовка.
   
   08.05.2020
   С.Руданський. Запорожці в короля. Вияв народної мудрості в гуморесках, викривальний пафос співомовок.

11.Прослуховування аудіокниги.
   
22.Написати замітку до шкільного інтернет-сайту Чому я раджу кожному прочитати співомовки Руданського.
   
  Українська мова (13.05-29.05)
   
  Морфологічний розбір займенника. Повторення, узагальнення та систематизація вивченого. (13.05)

1.     Перегляд таблиці. Морфологічний розбір займенника.
    

2.     Повторення за темою (відеоролик “Займенник як частина мови”).

  
3.     Написати пояснювальний диктант (самостійно підібрати 7 речень). Підкреслити займенники. 2 з них розібрати як частину мови.
   
   
Контрольна робота №9 “Морфологія. Орфографія. Займенник”. (Тестові завдання) (14.05)

1.     Виконати завдання тесту “Займенник як частина мови”.
2.     Повторити морфологічний розбір займенника.
  
  
   Контрольний диктант за II семестр. (Viber, голосовий зв'язок). (15.05)

   Аналіз контрольної роботи та контрольного диктанту. (18.05)
1.     Виписати із диктанту слова із допущеними помилками, підібрати до них приклади та пояснити написання.
2.     Написати диктант, самостійно підібравши речення (8). Використати займенники, числівники. 

    Розвиток мовлення “В чому полягає життєвий успіх”. (20.05)

1.     Переглянути опорну схему “Як писати есе”.
  

2.     Опрацювати зразки есе.

   
3.     Написати есе “В чому полягає життєвий успіх”.
   
   Повторення й узагальнення вивченого за рік з лексикології та фразеології. (21.05)

1.     Переглянути презентацію “Лексикологія. Фразеологія”.


2.     Укласти мінісловник із 12 улюблених фразеологізмів, пояснивши їх значення.
   
  Розвиток мовлення. Виразне читання вголос художніх, науково-популярних текстів (уривків) різних текстів. (22.05)

1.     Переглянути памяткуЯк читати вголос?”
  

2.     Записати уривок із улюбленого твору для читання вголос (на viber).

   Повторення та узагальнення вивченого за рік із словотвору й орфографії. (25.05)
1.     Переглянути презентацію “Словотвір”.

     
2.     Записати основні способи словотворення. Навести по 2 приклади до кожного способу.
    Повторення й узагальнення вивченого за рік із орфографії. (27.05)
1. Опрацювати презентацію “Орфографія”.


2. Скласти словник найбільш уживаних орфограм.
3. Написати мінідиктант (8 речень); увести в текст слова із префіксами роз-, без-. 

     Повторення й узагальнення вивченого за рік із морфології.
1.     Переглянути презентацію Самостійні частини мови.

   
2.     Написати мінідиктант  (7 речень), використавши кількісні числівники, особові займенники.
   
   Підсумковий урок.
   1.     Опрацювати опорні таблиці: “Числівник”, “Займенник”.
    


   2.     Повторити самостійні частини мови.
    3.     Скласти казку, використавши не з дієсловами, складними прикметниками.
    Українська література (13.05-29.05)
   
   
    Павло Глазовий. Про письменника. Гуморески “Еволюція”, Найважча роль, Заморські гості. Основні ідеї творів, художні особливості гуморесок. (13.05) 

1.     Перегляд презентації П.Глазовий. Життя і творчість.

    
2.     Записати цікаві факти із життя П.Глазового.
3.     Виразно читати гуморески.
4.     Назвати художні особливості гуморесок. (Письмово).
    
Павло Глазовий. Про письменника. Гуморески “Еволюція”, Найважча роль, Заморські гості. Роль мови в житті людини. Проблеми мови й народу. (15.05)

1.     Прослуховування аудіокниги “Гуморески П.Глазового”.


2.      За гуморесками автора написати повідомлення “Роль мови в житті людини”.
3.     Опрацювати підручник: ст.. 250 – 252.

   Література рідного краю.  Гумористичні твори письменників – земляків. (20.05)

1.     Переглянути презентацію Гумористичні твори письменників Кіровоградщини”.

   
2.     Оживити” твір, який найбільше сподобався.
3.     Скласти власну гумореску.


Контрольна робота №6 “Гумористичні твори” (тестові завдання за творчістю Л.Глібова, С.Руданського, П.Глазового). (22.05)

1.     Виконати тестові завдання.

2.     Повторити зміст гуморесок П.Глазового.
  Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільше зацікавлення.
1.     Переглянути відео “Календарно-обрядові пісні”.

2.     Повторити ТЛ: календарно-обрядова пісня, рефрен, анафора.
3.     Скласти список творів, які б ви хотіли запропонувати для вивчення в наступному році.
Підсумковий урок. (29.05)
1.     Повторити творчість Т.Шевченка (Думка (Тече вода в синє море…).
2.     Оживити  улюблений вірш Кобзаря.
3.     Переглянути буктрейлер “Історичний роман В. Рутківського Джури козака Швайки”.

4.     Дати відповідь на питання: З яким письменником літератури рідного краю ви хотіли б зустрітися?” Аргументувати думку.



Немає коментарів:

Дописати коментар