Дистанційне навчання 8 клас

Українська література

Н. Бічуя. "Шпага Славка Беркути". Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей. Особливості композиції твору.  (12.03)


1. Прочитати повість: с.142-177;
2.Підготувати повідомлення "Роль батьків у вихованні дітей (за повістю Н.Бічуї).

Н.Бічуя "Шпага Славка Беркути". Образи Славка Беркути, Стефка Вуса та Лілії Теслюк. (16.03)

1.Скласти інформаційне гроно до образів;

2.Заповнити паспорт твору (за опорною схемою).


Українська мова

Відокремлена прикладка. Розділові знаки при ній. (12.03)

1.Опрацювати  параграф 35;
2.Скласти інформаційну картку "Відокремлена прикладка" за таблицею.

Відокремлені обставини. Розділові знаки при них. (16.03)

1. Опрацювати параграф 36;
2.Розглянути таблицю "Відокремлені обставини"

2. Виконати вправу 424.

Спецкурс з української мови "Лінгвістична лабораторія" 

Лексика обмеженого вжитку (16.03)

1.Скласти опорний конспект до однієї з тем: 
  • "Жаргонізми"
  • "Вульгаризми"
2. Виписати з творів художньої літератури 15 діалектизмів.

Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: valentinaischenko2014@gmail.com, або у спільну групу Viber.

(23.03)
Лексика обмеженого вжитку.

1. Скласти опорний конспект "Діалектизми".
2. Виписати із повісті М. Коцюбинського "Тіні забутих предків" 13 діалектизмів і пояснити їх значення.

Українська література
(18.03)

Н. Бічуя. "Шпага Славка Беркути". "Максимальне навантаження" як вияв моральності та відповідальності в житті.

1. Підготувати усне повідомлення "Максимальне навантаження" як вияв моральності та відповідальності в житті".
2. Заповнити анкету героя або скласти характеристику Славка Беркути.


(19.03)

Н. Бічуя. "Шпага Славка Беркути". Проблема особистості в сучасному світі, формулювання власних пропозицій, рішень і виявлення лідерських якостей.

1. Переказати улюблений епізод, "оживлюючи" прочитане.
2.Скласти таблицю "Позитивне та негативне в образі Юлька".


(25.03)

В. Дрозд. "Білий кінь Шептало". Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії людини в суспільстві, її знеосіблення.

1. Прочитати оповідання "Білий кінь Шептало" на ст. 172.
2. Переглянути відео.



Українська мова

(19.03)

Відокремлені додатки. Розділові знаки при них.

1. Опрацювати параграф 37.
2. Скласти опорний конспект "Відокремлені додатки" (за посиланням).
http://shkolyar.in.ua/vidokrmlenni-dodatky
3. Виконати впр. 440.

 (23.03)

Відокремлені члени речення. Розділові знаки при них. Тренувальні вправи.

1. Повторити параграф 34-37.
2. Переглянути відео "Відокремлені члени речення".


2. Написати пояснювальний диктант (12 речень), використовуючи відокремлені члени речення.

(23.03)

Розвиток мовлення. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом).


1. Ознайомитись із пам'яткою "Як сласти складний план тексту".

Складний план
У складному плані, на відміну від простого, деякі пункти мають ще й підпункти. Декілька мікротем можуть об’єднуватися в одному пункті плану, а потім конкретизуватися в підпунктах.
Форма запису
Складний план має здебільшого таку форму запису:
I. Вступ.
II. Основна частина.
1.
2.
3.
III. Закінчення.

2. Скласти усно твір-опис місцевості.


Спецкурс "Українська мова"

06.04
Жаргонізми, вульгаризми, росіянізми.

1.     Переглянути презентацію.



2.     Виконати вправу-спостереження. “Жаргонізми й вульгаризми в моєму мовленні” (записати 12 речень).
13.04
Лексикографія.

1.Переглянути презентацію .

2.Скласти опорний конспект, використовуючи матеріали відео, відомості за підручником 6 класу. 


20.04
Практична робота. Укладання мінісловників (за темою “Лексикологія. Лексикографія).

1.     Розглянути опорні таблиці.


2.     Укласти міні-словник, використовуючи  синоніми, омоніми, діалектизми (на вибір; 15 зразків; пояснити значення кожного наведеного прикладу).

Українська мова


06.04


Розвиток  мовлення. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села) на основі особистих спостережень і вражень.



 1.Опрацювати пам’ятку “Як складати твір -опис”. (За підручником: ст. 145)

2.Розглянути опорні таблиці, зразки творів-описів.






 06.04

Розвиток  мовлення. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села) на основі особистих спостережень і вражень.

1.     Скласти твір-опис, використовуючи поради, зразки.

2.     Записати чорновий варіант роботи. 

3.     Опрацювати підручник: ст. 105. 



09.04

Відокремлені уточнювальні члени речення. 



1.     Переглянути відео.

   

2.     Опрацювати параграф 38.


3.     Виконати вправу 449.


13.04
Відокремлені уточнювальні члени речення. Тренувальні вправи

1.     Повторити параграф 38.
2.     Розглянути опорні схеми.

3.     Виконати вправу 452.

16.04
Повторення, узагальнення й систематизація вивченого.
 1.Повторити параграф 34-38.

2.Скласти опорний конспект “Відокремлені уточнювальні члени речення”.

20.04

Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі .

1.  Опрацювати пам’ятку “Як писати твір-опис пам’ятки історії й культури”.

2.     Розглянути ілюстрований матеріал





3.     Написати  твір-опис улюбленої пам’ятки історії.
23.03
Синтаксичний розбір простого ускладненого речення.

1.     Розглянути опорну таблицю. 

2.     Опрацювати підручник: ст.. 252.
3.      Підготувати інформаційну картку-розбір Синтаксичний розбір простого ускладненого речення.
4.      Виконати вправу 455. Розібрати 3 речення за інформаційною карткою.


Українська література

08.04
В.Дрозд “Білий кінь Шептало”. Проблема свободи й неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеособлення

1. Повторити зміст оповідання.
2. Прослухати аудіокнигу.


3. Дати відповідь на запитання:
- Чи знаєте ви таких людей, як Шептало?
- Можна вважати Шептала уособленням людини , яка прагне до волі?


09.04
 В.Дрозд “Білий кінь Шептало”.  Алегоричність образу коня Шептала.

1.     Скласти анкету-характеристику образу коня Шептала.
2.      Скрайбінг до твору В.Дрозда
.
3.     Дати відповідь на питання: В чому проблема Шептала? Чи можна вважати цей образ алегоричним?”


15.04
Позакласне читання. В.Дрозд.  Ирій.

1.     Переглянути презентацію.


2.     Написати лист-звернення до письменника. Поставити автору питання, на які ви ще не знаєте відповіді.

16.04
Ю. Винничук . “Місце для дракона”. Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть драконячі закони.  Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин.

1.     Прослухати аудіокнигу.
    
2.     Перечитати розділи за підручником: ст.187.
3.     Повторити ТЛ: повість-казка.
3.      Заповнити паспорт твору.
22.04
Ю. Винничук . “Місце для дракона”. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.

1.      Переглянути буктрейлер.

2.     Написати мінітвір-роздум Хто ж насправді в цьому творі є драконом, а хто – людиною?

   Спецкурс з української мови “Лінгвістична лабораторія” (27.04.-11.05)
   
   27.04.2020
   Твір-роздум  на суспільну тему.
11.Повторити памяткуЯк писати твір-роздум.
    


22.Опрацювати зразки творів-роздумів на суспільну тему.
33.Написати твір-роздум Вірю в майбутнє твоє, Україно!”
   
   04.05.2020
   Редагування власного й чужого текстів.

11. Опрацювати зразки текстів для редагування.
   
    Текст для редагування

22.Повторити основні орфограми за опорними таблицями.
   


33.Самостійно підібрати тексти (2) для редагування або ж скласти словниковий диктант із 10-15 лексичних помилок (записати зразки правильного і неправильного написання).

   Українська мова (27.04. - 11.05.)
   
    27.04.2020
Розвиток мовлення. Читання вголос тексту художнього стилю, що містить речення, ускладнені відокремленими членами.

11. Опрацювати пам’ятку “Читання тексту вголос”.
   

22.Повторити за опорною таблицею вимоги до виразного читання.

33.Записати уривок тексту із улюбленого літературного твору (16 речень) для читання вголос.

30.04.2020

Повторення в кінці року. Словосполучення й речення. Будова й види словосполучень. Речення прості й складні, двоскладні й односкладні.

11. Перегляд презентації.

   

22.Огляд опорних таблиць: “Словосполучення й речення”, Речення прості й складні.
    

33.Виконати вправу 68 (ст.47).

   04.05.2020
   Головні й другорядні члени речення.
11.Перегляд презентації.

   
22.Повторити параграфи 8-18.
  3. Написати попереджувальний диктант (10 речень); підкреслити в кожному реченні головні й другорядні члени речення.

   07.05.2020
   Види односкладних речень. Повні й неповні речення.
11. Опрацювання опорних схем, таблиць.
   


22.Повторити параграфи 24-27.
33.Написати твір-мініатюру “Я з доброго роду, козацького роду. Ввести в текст односкладні речення.

   Українська література (27.04.-11.05.)
     
        27.04.2020


Ю.Винничук. “Місце для дракона”. Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя.
1. Повторити зміст твору.
2. Опрацювати пам’ятку “Характеристика героя літературного твору.

3. Дібрати цитатні характеристики героїв твору або написати твір-роздум (робота високого рівня) Хто ж насправді в цьому творі є драконом,
а хто – людиною?”.

29.04.2020
Український гумор. В. Чемерис. “Вітька+Галя, або Повість про перше кохання. Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення.

1     1.Буктрейлер В. Чемерис. “Вітька+Галя, або Повість про перше кохання.

    
2     2.Заповнити портфоліо життєвого й творчого шляху письменника.

3     3. Опрацювати зміст повісті: ст. 208-251. 
   
   30.04.2020
   Український гумор. В. Чемерис. “Вітька+Галя, або Повість про перше кохання”. Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення.
1.     Прослуховування аудіокниги.

   
2.     Виписати з повісті крилаті вислови (8).  
    
     06.05.2020
В. Чемерис. “Вітька+Галя, або Повість про перше кохання.  Образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок. Дружба і гарне ставлення до інших – запорука успіху в житті.
1. Повторити опорну схему “Характеристика літературного героя”.

2. Скласти характеристику образів Вітька, Федька та Галі.

3. “Оживити” улюблений персонаж.

07.05.2020
     В. Чемерис. “Вітька+Галя, або Повість про перше кохання.  Образи Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок. Дружба і гарне ставлення до інших – запорука успіху в житті.

1.     Виконати тестові завдання (за змістом повісті).
2.     Написати твір-роздум Кохання чи закоханість (за повістю В.Чемериса.).
   
   Українська мова (14.05-29.05)
   
   Контрольний диктант за II семестр. (Viber, голосовий зв'язок )(14.05 о 9.00)
   
   Розділові знаки в простому реченні. Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки. (18.05)
11. Переглянути презентацію “Розділові знаки в простому реченні”.


   2.Підібрати 10 словосполучень для редагування
  3.Написати диктант, використавши прості речення (12). Підкреслити в них граматичні основи.

   Відокремлені члени речення. (21.05)
   1.Опрацювати презентацію.
   
  2.Написати твір-мініатюру Весна іде, красу несе. Ввести в текст відокремлені члени речення.
    Контрольна робота №4. “Речення з відокремленими членами  речення
   1.     Тестування.
   Тестування
 
   Аналіз контрольної роботи та контрольного диктанту. (27.05)
   1.     Проаналізувати помилки, допущені в диктанті. Дібрати приклади.
   2.     Записати найбільш уживані орфограми (за диктантом).
    
   Узагальнення й систематизація вивченого.
   1.     Переглянути відеоПрирода рідного краю.
   
   2.     Скласти твір – мініатюру, використавши речення з однорідними та відокремленими членами речення (за відео).


   Українська література (13.05-29.05)

    В.Чемерис. Вітька + Галя, або Повість про перше кохання. Роль культури спілкування в сучасному світі. (13.05)

1.     Переглянути презентацію.

2.     Заповнити характеристику одного з героїв повісті.
3.     Написати повідомлення Роль культури спілкування в сучасному світі. (За твором В.Чемериса).

Розвиток мовлення. Письмовий твір Сюжет для шкільного Єралашу” (розповідь про смішний випадок із життя учнів). (14.05)

Література рідного краю. Мандрівка за творами письменників рідного краю. (18.05)
1.     Переглянути інформаційні сторінки “Творчість В.Бондаря, В.Гончаренка, А.Корінь”
Бондар В.В
В.Гончаренко
2.     Прослуховування аудіокниги “Твори письменників рідного краю”.
https://sluhay.com.ua/
3.     Заповнити паспорт одного із творів, який найбільше сподобався.

Література рідного краю. “Оживлення” улюблених творів. (20.05)
1.     Скласти список творів із літератури рідного краю, які б ви запропонували для вивчення у наступному році.
2.     Оживити (кілька ілюстрацій) оповідання О.Жовни Наталочка”.
3.     Написати власне закінчення оповідання “Наталочка”.
\
   Контрольна робота №6 “З української прози: В.Дрозд. Український гумор і сатира: В.Самійленко, О.Чорногуз” (тестові завдання). (21.05)
   1.     Виконати тестові завдання.
   Тестові завдання
 
  Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
   1.     Переглянути відео “Пісні Марусі Чурай.
    
   2.     Скласти асоціативне гроно Маруся Чурай. 
   3.     Написати власне закінчення оповідання В.Дрозда Білий кінь Шептало .
   
       Підсумковий урок.
   1.     Опрацювати відео "Справжній Шевченко".
   
    2.     Запропонувати 10 поезій Кобзаря для вивчення в новому навчальному році.
   3.     Дати відповідь на запитання: “Які твори викликали у вас найбільше роздумів?” Аргументувати думку.

Спецкурс з української мови “Лінгвістична лабораторія”.
Учнівська конференція. Захист рефератів. (18.05)
1.     Переглянути пам’ятку “Як писати реферат”.

2.     Написати реферат за однією з тем:
1.     Слово як одиниця мови.
2.     Фонетичні явища в літературі.
3.     Лексика української мови.
4.     Фразеологія української мови.
5.     Однозначність і багатозначність.
6.     Лексика обмеженого вжитку (діалектизми, жаргонізми).
7.     Вульгаризми, росіянізми.
8.     Лексикографія.
9.     Власний варіант реферату.
3.     Реферат підготувати до здачі у друкованому вигляді.  
Спецкурс з української мови “Лінгвістична лабораторія”. Повторення й узагальнення вивченого. (25.05)
1. 1.     Тестування “Лексикологія. Лексикографія”.
https://drive.google.com/open?id=11JlrFpqgZ2_Pj8iZeb_hNwVTiuc6LZjt

Немає коментарів:

Дописати коментар