Дистанційне навчання 9 клас

Українська література

Тарас Шевченко. Еволюція жіночого образу у творах Тараса Шевченка. Поема "Наймичка" (12.03)




1.Прослуховування аудіокниги.
2. Заповнити паспорт твору
3. Скласти інформаційне гроно щодо характеристики головної героїні поеми

Українська мова

Складне речення із різними видами зв'язку (сполучникового і безсполучникового) (12.03.)

1.Опрацювати параграф 29;
2.Розглянути таблицю 
3.Виконати вправу 323.

Текст, його основні ознаки. Будова тексту. (16.03)




1. Опрацювати параграф 30-31
2.Скласти опорний конспект 
3.Виконати вправу 339

Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: valentinaischenko2014@gmail.com, або у спільну групу Viber.



(18.03)

Т. Шевченко. Різні типи втілення теми жіночої долі: романтичний ("Катерина"), реалістично-побутовий ("Наймичка").

1. Опрацювати порівняльну характеристику Ганни і Катерини.
Результат пошуку зображень за запитом порівняльна характеристика ганни та катерини таблиця

Результат пошуку зображень за запитом порівняльна характеристика ганни та катерини таблиця
2. Дати відповіді на запитання: 1) Ганна (за поемою "Наймичка") є сильною чи слабкою особистістю? 2) Чи пробачили б Ви Ганні, якби опинилися на місці її сина?
3. Скласти фанфік до поеми "Наймичка".

(19.03)

Т. Шевченко. Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі ("У нашім раї на землі..."). Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю.

1. Виразно читати поезію "У нашім раї на землі...".
2. Перегляд відео.


3. Літературна вікторина «СТОРІНКИ ЖИТТЯ ВЕЛИКОГО КОБЗАРЯ»
1. Звідки пішло прізвище Шевченко? 
2. Назвати імена батьків Тараса Шевченка.
3. Як звали братів і сестер Шевченка? 
4. Де і коли народився Т.Г.Шевченко? 
5. Якого віку був Тарасик, коли померла його матуся, батько? 
6. Де поневірявся Т.Шевченко, осиротівши? 
7. Яким твором, якого письменника захоплювався малий Тарас? 
8. Хто був вчителем малювання Тарасика? 
9. У яких творах поет пише про своє нещасливе дитинство? 

10. З ким дружив Тарас у дитинстві? 

4. Виписати з творів Кобзаря цитати для характеристики жіночих образів.


(25.03)

Лірика Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. "Доля", "Росли укупочці, зросли...". Риси автобіографізму в образі ліричного героя. ТЛ: Ліричний герой, лірична медитація.
1. Опрацювання критичного матеріалу підручника: ст. 239.
2. Заповники паспорт поезії "Доля" або дати характеристику художнім засобам мови.

3. Вивчити нам'ять вірш "Доля".

(19.03)

Розвиток мовлення. Конспектування сприйнятого на слух науково-навчального тексту.

1. Опрацювати підручник: ст. 200-201.
2. Ознайомлення з пам'яткою "Як скласти конпекст"

(23.03)

Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці.

1. Опрацювати параграф 31: ст. 192.
2. Виконати впр. 343.

Українська література

08.04.
Тарас Шевченко. ДоляРосли укупочці, зросли…
ТЛ: Ліричний герой, лірична медитація.

1.     Прослухати аудіокнигу.

   
2
     Робота з довідником. Вивчити ТЛ: ліричний герой, лірична медитація.
3.     Вивчити напам’ять один із віршів.
4.     Дати характеристику художнім засобам мови однієї з поезій.

09.04.
Біблійні мотиви в поезіях Т.Шевченка переоду після заслання.

1.     Переглянути відеопрезентацію
.
2.     Скласти повідомлення “Біблія і Шевченко”.
3.     Опрацювати підручник ст.. 239. 

15.04.
Розвиток мовлення. Написання есе “Молюся я за Україну
(на основі віршів Т.Шевченка).

1. Опрацювати пам'ятку, схему складання есе.

2.Повторити поезію Т.Шевченка (біблійні мотиви у віршах Кобзаря)

16.04.
Підсумковий урок
Світова велич українського поета – Тараса Шевченка.
Тестові завдання

22.04
Пантелеймон Куліш. “Чорна рада”
П.Куліш – відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису (кулішівка). Романтична основа світогляду. Ентузіазм і жертовність Куліша у громадській та культурницькій роботі на шляху духовного відродження і культурного збагачення нації.

1.     Перегляд презентації.


2.     Опрацювати підручник: ст. 250.
3.     Заповнити портфоліо життєвого й творчого шляху П.Куліша.


23.04 .
П.Куліш . “Чорна рада”.
Чорна рада – перший український історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. ТЛ:  роман, роман-хроніка, історичний роман.

1.   Прослуховування аудіокниги П.Куліш

2.     Скласти лекцію-коментар до кожного з питань теми.
3.     Вивчити ТЛ: роман, роман-хроніка, історичний роман.
4.     Заповнити паспорт твору, скориставшись схемою.
Українська мова 

06.04.
Розвиток мовлення. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.
1.     Опрацювати підручник: ст. 196.
2.     Робота з опорною таблицею "Як подати тези"




3.     Написати тези до публіцистичної чи наукової-пізнавальної статей.

09.04.
Види і засоби міжфразового зв’язку в тексті.
1.     Переглянути презентацію.


2.     Опрацювати параграф 32.
3.     Скласти конспект до теми.

13.04.
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.
1.     Повторити параграфи 3-12.
2.     Розглянути опорні схеми "Просте і складне речення. Розділові знаки при них"
   



3.   Виконати вправу 282. Зробити синтаксичний розбір простого і складного речення.


16.04.
Розвиток мовлення. Читання вголос тексту публіцистичного стилю, що містить складні речення з різними видами зв’язку.
1.     Розглянути памяткуЧитання тексту вголос.
   

2.     Опрацювати сторінку 160.
3.  Записати текст, який би ви запропонували для читання вголос. У тексті мають буди складні речення з різними видами зв’язку.

20.04.
Узагальнення й систематизація вивченого. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).
1.     Опрацювати параграф 33.
2.     Переглянути презентацію.


   
3.      Скласти опорну таблицю Мовні аспекти вивчення речення.


23.04
Узагальнення й систематизація вивченого. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).

1.     Переглянути опорні схеми "Порядок слів у реченні. Граматична основа. Види речень"
    



2.     Виконати вправи 362, 363 (Визначити в кожному реченні граматичну основу, вказати вид речення; з однієї із вправ виписати лише складні речення з різними видами зв’язку).

Українська мова (27.04.11.05)

27.04.2020
Контрольна робота “Безсполучникове складне речення. Складне речення з різними видами зв’язку.
11.Виконати тестові завдання.

    30.04.2020
   Розвиток мовлення. Письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень із різними видами зв’язку).
11.Прочитати текст (ст. 44, вправа 64, підручник). Довести, що він належить до наукового стилю.
22.Повторити стилі мовлення (за опорною таблицею).
    

33.Написати чорновий варіант переказу (вправа 64).
   
  04.05.2020
  Розвиток мовлення. Письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень із різними видами зв’язку).
11.Написати переказ тексту наукового стилю, використавши складні речення з різними видами зв’язку. 

   07.05.2020
   Орфографія. Пунктуація.
1.     Перегляд відеоролика.

    
2.     Записати перелік основних орфограм.
3.     Написати попереджувальний диктант (14 речень). Виділити основні орфограми.
   
   Українська література (27.04. - 11.05)
  
   27.04.2020
   П. Куліш. Чорна рада”. Динамічний інтригуючий сюжет. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв.
11.Перечитати роман.
22.Оглянути опорні таблиці: сюжет, композиція твору.
    


33.Дати характеристику композиції роману (письмово).
44.Підготувати письмове повідомлення “Романтичні пригоди головних героїв”.  
  
   30.04.2020 
  П.Куліш. “Чорна рада”. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку. Оцінка роману Тарасом Шевченком.

11.Написати характеристику одного з героїв роману.
22.Скласти асоціативне гроно до улюбленого персонажу.
   

33.Виконати тестові завдання.

   06.05.2020

   Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. ТЛ: реалізм.

11.Переглянути презентацію “Життя та творчість Марії Вілінської”.

    
22.Вивчити ТЛ: реалізм.
33.Прочитати повість Інститутка”.
   

   07.05.2020

   Марко Вовчок. “Інститутка”.  Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини.

11. Прослухати аудіокнигу.
   
 2.Дати письмову відповідь на питання:В чому полягає антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини?”.
33.Скласти асоціативне гроно до образу панночки.  
   
    

   
   Українська мова (13.05-29.05)

  Контрольний диктант за II семестр (Viber, голосовий зв’язок(14.05 о 10.20)
   
  Аналіз контрольного диктанту.(18.05)
   1.     Проаналізувати помилки, допущені в контрольному диктанті:
   -         записати слово, в якому є помилка;
   -         вказати правильний варіант запису;
   -          дібрати 2-3 приклади
    -         прокоментувати правило.
  2.     Написати диктант (14 речень), увівши в текст речення з різними видами зв’язку.
  
  Контрольна робота №5. “Узагальнення й систематизація вивченого” (тестові завдання: Складне речення.Безсполучникове складне речення.Складне речення з різними видами звязку).
   1.     Виконати завдання за тестами. 
   Тестові завдання

   Узагальнення й систематизація вивченого. (28.05)
   1.     Переглянути презентацію Безсполучникове складне речення.
   
   2.     Виписати з повісті Марко Вовчок “Інститутка” 10 безсполучникових речень.
  3.     Скласти твір- мініатюру “Так швидко час летить”, використовуючи складнопідрядні речення.

  Українська література (13.05-29.05)

  Марко Вовчок. Інститутка. Образи персонажів людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі. (13.05)


1.     Переглянути презентацію за темою.

Марко Вовчок, повість «Інститутка»
   2.     Опрацювати теоретичний матеріал за підручником: ст. 293-295 
   3.     Виписати цитати із повісті, які б характеризували Устину, Прокопа, інститутку

 Позакласне читання. Марко Вовчок. “Народні оповідання”. (14.05)
   1.   Прослухати аудіокнигу Народні оповідання (кілька творів).
   2.     Заповнити паспорт твору.
   3.     Скласти фанфік до одного із оповідань письменниці. 
   
 Література рідного краю. Осмислення у творчості письменників Кіровоградщини ролі Т.Шевченка у пробудженні національної свідомості народу.
  1.     Переглянути інфораційну сторінку ""Шевченко і наш край".
   http://librarychl.kr.ua/pro_bib/nah_vud_referat_shevchenko.php
    2.     Опрацювати памяткуЯк писати відгук”.
  


     3.     Написати відгук на інформаційну сторінку.
   
   Література рідного краю. В.Бондар. Одвідини. (21.05)
   1.     Переглянути інформаційну сторінку “Життя та творчість В.Бондаря”.
   Життя і творчість В. Бондаря
   2.     Прочитати оповідання  В.Бондар Одвідини.
   3.      Дати характеристику художнім засобам мови оповідання Одвідини
   
   Контрольна робота №7 “П.Куліш. Марко Вовчок. (27.05)
   1.     Тестові завдання.
   


Підсумковий урок. Бесіда про твори , які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.

1.     Переглянути презентацію Література українського романтизму (Є.Гребінка, П.Гулак-Артемовський, М. Гоголь, Т.Шевченко).

2.     Запропонувати перелік творів учням 9 класу для вивчення в новому навчальному році.
3.      Дати відповідь на запитання: Творчість якого письменника викликала у вас роздуми? Аргументувати думку.

Немає коментарів:

Дописати коментар