Дистанційне навчання 5 клас

Українська література (16.03)

Позакласне читання № 3. Євген Гуцало. "Сім'я дикої качки"

1.Прочитати оповідання "Сім'я дикої качки".

2.Переглянути презентацію за оповіданням Євгена Гуцала

3.Скласти фанфік (власний варіант закінчення оповідання)
4.Виконані завдання надіслати на електронну адресу вчителя: valentinaischenko2014@gmail.com, або у спільну групу Viber.



Українська література  (18.03)

М. Рильський. Основні відомості про поета. "Дощ". Краса рідної природи й відтворення її засобами поетичної мови.

1. Записати найцікавіші факти з біографії поета.
2. Виразно читати поезію "Дощ": ст. 212.

(23.03)
М. Рильський. "Осінь-маляр із палітрою пишною". Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям.
1.  Виразно читати поезію "Осінь-маляр із палітрою пишною" (ст. 213).
2. Перегляд відео за віршем М. Рильського.



3. Вивчити поезію напам'ять.

25.03. 2020
Художній етюд про природу (письмово)

1.Опрацювання зразка твору В.Сухомлинського "Все в лісі співає"
Навесні ми пішли до лісу. Зійшло сонце, дихнув легенький вітерець, і всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню. 
Береза співала ніжну пісню. Слухаючи цю пісню, хотілося підійти до білокорої красуні й обняти її.
Дуб співав мужню пісню. Коли ми слухали пісню дуба, нам хотілося бути сильними, відважними.
Верба, що схилилась над ставком, співала задумливу пісню. Прислухаючись до пісні верби, ми подумали, що прийде осінь і листячко з дерев осиплеться.
Горобина співала тривожну пісню. Ця пісня навіяла Думку про темну ніч і бурхливу грозу, від якої гнеться тонка горобина, немов шукаючи захисту.
Ось які пісні почули ми в лісі.
-          Чи сподобалися вам пісні дерев?
-          Чия пісня сподобалася вам найбільше? Чому?
-          У якому стилі написано прослуханий твір? Доведіть свою думку.
-          Які художні засоби використовує автор?
-          Який за обсягом прослуханий твір?
   2. Робота із довідником ТЛ:
      Етюд це твір образотворчого мистецтва допоміжного характеру, виконаний з натури.)
-      Етюд - невеликий музичний твір віртуозного характеру.
-          Основні ознаки етюду визначимо разом.
   1)      Який за обсягом? / Коротка форма /
   2)      Що описується? /Безпосередні враження від природи /
   3)      Чи відчувається думка автора? / Висловлення своїх почуттів /

   4)      Чи використовуються художні засоби? / Образність мови /
   3. Написати етюд про природу.

   06.06.2020   Виразне читання. Читання поезії П. Тичини, М.Рильського 

1.Перегляд відео
2.Прослуховування аудіокниги
3. "Оживлення" улюбленого твору: намалювати ілюстрацію ("оживити" текст прочитаного)

08.04.2020Г.Тютюнник. Коротко про письменника. "Дивак". Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів - природи й людини, зображених в оповіданні. Точність і лаконізм описів природи.

1. Переглянути презентацію "Життєвий та творчий шлях Г.Тютюнника"



:
2. Прочитати оповідання "Дивак": с.215-223
3.Виписати кілька зразків описів природи.

13.04.2020
Г.Тютюнник "Дивак". Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся, як позиція особистості.

1. Скласти план характеристики Олеся, використовуючи слова: "вік", "портрет", "вчинки", "поведінка", "уява".(Використайте зразок)
Для більш детальної характеристики скористуйтесь орієнтовним планом:
1. Дані про героя ( з якої книги, головний чи другорядний, центральний чи епізодичний). 
2. Портрет героя (якщо змінюється, то як?). 
3. Вчинки героя.Як вони розкривають його внутрішній світ?
4. Мова героя. 
5. Ставлення до героя інших персонажів твору. Чим воно зумовлене? 
6. Додаткові художні відомості (деталі, описи, тощо, які характеризують внутрішній світ героя, зміни, які з ним відбуваються).
7. Ставлення автора до свого героя.
8. Ваше ставлення до героя
2.Написати власне закінчення оповідання "Дивак".

16.04.2020
Позакласне читання. Олена Пчілка. "Сосонка".

1. Прослуховування аудіокниги "Сосонка"
2. Скласти план прочитаного

20.04.2020
М.Вінграновський. Розповідь про письменника. Повість "Сіроманець" - захоплююча і драматична історія про хлопчика і вовка, як приклад гармонії людини і природи.

1. Переглянути презентацію
2. Написати (4-5 речень) про власні враження від прочитаного.

22.04.2020
М.Вінграновський. "Сіроманець". Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.
1.Скласти інформаційне гроно "Образ Сашка", скориставшись пам'яткою.
2. Дати відповідь на питання: "Чи хотіли б ви бути схожими на Сашка?"

27.04.2020

М.Вінграновський. “Сіроманець”
Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції.
11. Повторити пам’ятку “Як складати характеристику літературного героя .

22.Охарактеризувати Сашка за поданим планом: ст. 249, підручник.
33.Дати письмову відповідь на питання:
-         Чим близький вам Сашко?
-         Яких вчинків героя ви не схвалюєте?

29.04.2020

М.Вінграновський. “Сіроманець”. Гуманізм повісті. Проблеми екології, відповідальності за братів менших.
1. Переглянути презентацію.

2. Виконати тестові завдання: ст. 235 (підручник).
3. Знайти в мережі інтернет повідомлення про вовків, їхній спосіб життя, поводження з людьми.


04.05.2020

Література рідного краю. Рідна Україна і світ природи. Образ природи рідного краю в творах письменників Кіровоградщини для дітей.

1.     Перегляд презентації.

2.     Читання додаткової літератури “Вірші А.Корінь, В.Базилевського, В.Гончаренка”.
3.     Оживити один із віршів поета Кіровоградщини.

06.05.2020

Література рідного краю. Історичне минуле нашого народу у творах поетів Кіровоградщини.
1.     Перегляд відео "Пам'яті Світлани Барабаш"



2.     Читання поезій Світлани Григорівни про історичне минуле нашого народу.
3.     Підібрати кілька малюнків до одного з віршів поетеси.

Українська література (13.05 - 29.05)


Контрольна робота №4 “Рідна Україна. Світ природи.
Творчість Т.Шевченка, С.Васильченка, П.Тичини, Є.Гуцала” (письмовий твір - розповідь “Мій улюблений літературний герой”). (13.05)

1.     Огляд опорної таблиці “Як писати твір - розповідь”.

2.     Опрацювання зразків творів.

3.     Написання твору  - розповіді “Мій улюблений літературний герой”.



Контрольна робота № 5 Рідна Україна. Світ природи (творчість М.Рильського, Г.Тютюнника, М.Вінграновського). (18.05)

1.     Тестові завдання.



2.     Повторити про М.Вінграновського, зміст повісті “Сіроманець”. 


Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. (20.05)
1.     Читання улюблених епізодів із повісті М.Вінграновського “Сіроманець”.

2.     Скласти список творів, які можна запропонувати для вивчення у наступному навчальному році.

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу (25.05)
1.     Перегляд презентації Народні казки.

2.     Повторити ТЛ: міф,легенда, гіпербола, народна казка.

3.     Скласти власну казку.

Бесіда про твори, що вивчалися впродовж року й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення. (29.05)

1.     Повторити творчість Шевченка: “Садок вишневий коло хати”, За сонцем хмаронька пливе.
2.     Переглянути відеоролик “Т.Шевченко. Дитячі роки”.


3.     Скласти список творів, які викликали найбільше роздумів, суперечок.


Немає коментарів:

Дописати коментар